JellyPages.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 20 June 2013

Kak Nam SENTAP!!

Hehehe..alkisah di pagi Jumaat yang mulia..kisah mengenai seorang Kak Nam,nape ngn Kak Nam??? Nama beliau bukannye kak nam tapi gelaran kak nam nie kami berikan pada sesape jer manusia yang mulutnya becok ngalahkan Donald Duck...dah tue bangga diri,dok canang pasal orang lain..

 hi,nama saya Kak Nam,comei ker tidokkkk??

Kak nam yang aku maksudkan seorang MJ yang on da way nak menopos,oppsss....hehe,tapi itulah hakikatnya..beliau bukanlah secantek Che Ta ataupun secomel Kak Ton...tapi keperasanan beliau amatlah tinggi,hehe...aku x kesah sangat la kalau nak nak berangan pon sebab hak berangan kan adalah hak individu..



 saya nak sentiasa muda remaja mcm Che Ta tapi malangnye saya dah kertu,hurm~

Kak Nam nie masa aku mula-mula start keje dlo,ok jer...baik giler,ramah tamah tapi lately nie macam sj jer nak carik pasal ngan aku..kenapakah??Dia nie jenis yang suka membangga diri,kononnye vogue n gojes (hahahahaha,skali lg aku gelak).Dan mulut dia teramat la lazer sampaikan berani lawan dengan big boss and others manager (konon hebatla kan)..tapi yang membuatkan aku bengang,xder angin ribut nak carik pasal ngn aku..pegi lunch suh aku beratur tunggu ikan yang banyak then bila dah sampai,diorang pon dah abes makan nasik...walawei,nie dah kenapa?aku nunggu punya lama sampai badan aku pon bau asap,dia leh wat muka badak jer..ewah-ewah...


 Tak per aku diam lagi,malas nak layan kertu sebenarnya,pastu aku perasan dai dah tak borak ngan aku macam biasa..1 soalan aku pon susah,mula-mula aku terasa gak la tapi bila pikir2 balik..malas aku nak layan manusia menopos camnie...klau layan maka sama jer perangai aku ngan dia..Last-last bila dia tengok aku wat bodo jer,dia tros tarik muka cekodok (ade mak kesah)..Aku nie jenis diam dlo,kang aku ilang sabar maw tersentot Kak Nam sekor nie..Meh kita tengok mulut sape lagi lazerr...

mau ku tembak kalau dia kureng lagi




No comments:

Post a Comment