JellyPages.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 21 June 2013

Selamat Hari Bapa

Rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari BAPA...Pada aku hari bapa aku sambut setiap hari,sama gak macam hari ibu..Dua orang bapa yang paling aku sayang dimuka bumi ni adalah arwah abah aku dan sorg lagi tentunya en asben la...Aku masa kecik memang sangat manja ngan abah berbanding mak,almaklumla anak bongsu..Kalau blh sume kehendak aku,abah cuba sediakan..Cuma bila dah besar,dah kenal dunia..aku makin jauh dengan abah,jauh dan semakin jauh...Aku tetap sayang abah cuma sayang aku tue tak terucap..(hadoi,banjir dah pc nie )Aku sayang abah sangat2 dan aku sangat bertuah sebab jadi anak abah..Semoga abah ditempatkan disisi orang-orang yang beriman.



 
Nie plak en asben aku yakni daddy pada anak2 aku..x ensem ker (ade mak kesah).Aku pilih dia bukan sebab rupa tapi aku pilih sebab hati dia..Dia sangat baik dan penyayang..Dari anak sulung sampai la ke putri bongsu nie,dia banyak jagakan..Pandai memasak cuma kadang2 malas ckit,hehe...I luv u bee..Terima kasih sbb sudi jadikan sy sebagai isteri abg (wah!tiru ayat Iffa nih)..walhal en asben memang tak suka aku panggil dia abang,geli katanya..hahaha..









No comments:

Post a Comment