JellyPages.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 21 June 2013

Sebenarnya Saya Binik Dia

Hohoho..comey tak tajuk tue,sementara nunggu en asben datang menjemput,jari jemari Salleh nie rajin plak nak menaip entry pasal cite hot menehot kat tibi 3 setiap jumaat nie...Lepas episod pertama citer nie,aku tros jatuh cinta ngan Izzue Islam nie..sumpah mak tak taw dia nie penah belakon ngan minah senget tue dlo ....erkk,citer ape ntah,bulan merah,air merah...ntahla,lebih kurang camtu la kot bunyinya...tapi seriusly si Izzue nie teramatlah cumil....(Kak Ton sila jeles,wakaka!)

Gandingan dia bersama Tizz utk watak Syaf memang serasi sebab Tizz pon ciut muit mcm aku (perasan la ko weh)..Pas jatuh cinta apalagi,cargas ke MPH ler carik novel nie...nahai,abes pulek...carik punya carik,last last kat Shah Alam gak yang masih ada..wow!sangat laku okey...belek membelek,pusing punya punya,maka terjumpa novel nie..pes time aku baca novel yang tebal,kalau novel dah tebal tentulah harganya pon tebal kan...

Apa yang best setelah mentelaah novel nie,jalan crite dia takder orang hilang ingatan,sebab kebanyakan novel yang aku baca sumanya hilang ingatan (hadoi,dah kenapa nie,cer wat sakit kuku ker,idong tersumbat ker??)Ending......biasa lah,crite melayu kan,opcos la hepi ending macam citer Shrek tue...Cuma kalau korang cuma tengok kat tibi jer,eceli jalan crite dia banyak dah diubah dari novel asal...

Aku bagi :

YEAY!!

No comments:

Post a Comment