JellyPages.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 21 June 2013

Mari Menggatalkan Badan

Assalamualaikum dan selamat pagi...Arini aku bukan nak crite pasal gatal badan tapi aku nak crite pasal makanan yang sedap giler babas...walawei..~

Semalam pas balik keje,mak mertua aku join menjemput skali..katanya nak gi celebrate besday beliau..sebagai menantu yang baek (baek ker?) aku pon ok jelah...bincang punya bincang,akhirnya aku suggest 1 rertoran makanan laut yang best,yang penah aku pegi dlo....




Nielah restoran yang aku cakap tue,HOKKAIDO RESTAURANT,lokasi kat Jalan Lumut Pekeliling,senang crite restoran nie betul betul sebelah Vistana Hotel..Nak datang cni kena booking dlo,kalau tak jenuh menunggu gak la..Rata rata yang datang opcos la orang cina kan tapi muslim pon ramai..




Antara makanan yang kami makan semalam..SEDAPPP!!...Harga dia memang best la kan,3 dewasa dan 3 kanak kanak,total RM209....best tak??hehehe...Kalau korang pegi,jangan lupa order udang mentega ngan air kedondong asam boi dia...

Terima Kasih ibu mertua ku,lebiu...♥♥♥

2 comments: