JellyPages.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 25 June 2013

Bosan VS Kpop

Sepanjang aku idop dan bergelar pekerja,tak pernah lagi aku kena keje 12 jam sorang sorang...korang mampu??tapi itulah hakikat nya terpaksa aku hadapi....Hari len kira ok lagi tapi kalau hari sabtu camni memang sorang -sorang la...macam macam perasaan ade,rasa bosan,ngantuk,dan takut....huhu~




Memandangkan kebosanan yang sudah di tahap suria gaban,maka aku pon meng google ler segala jenis website..abes segala blog la aku baca,dari gosip Diana Danielle terbersalin...(oppss...)sampai la ke gosip nabila huda n nyamuknye...Last last buka tonton.com.my...scroll punya scroll,akhirnya aku pilih citer nie..

Ini lah dia citer korea yang aku pilih utk ditonton...UNSTOPPABLE MARRIAGE,gitu la tajuknye yer..crite psl minah nie anak org ssh,cuma jadi cekgu anak patung kertas dan part time ajar orang naik payung terjun,maka terjumpa la beliau dengan sorg dokter yang kurang kacak (pada aku la) yang merupakan anak orang kaya...standard la kan,kisah cinta dua keluarga yang taraf berbeza,konpom2 lah pompuan tue kena reject..yang aku suka crite nie bukan pada minah dan mamat poyo tue tapi pada kisah mak bapak dorang yang funny gila babas..adat crite yang biasa,haruslah hepi ending kan....

Aku bagi : 

TERIMA KASIH SBB MENCERIAKAN HIDUP AKU!

No comments:

Post a Comment