JellyPages.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 20 June 2013

Opis Baru

My 1st entry(excited sangat,hehe..sampai sengeh-sengeh depan pc)...Eceli banyak sebenarnya yang aku nak cite,tapi takper...nanti aku cite yer..Nie alkisahnya tentang opis baru aku..Bukan aku tukar keje tapi Enchek Boss aku yang beli banggunan lain..

 Apa yang bestnya ngan opis baru aku nie
  •  Hanya 5 minit sahaja dari mahligai syurgawiku
  • Dok depan highway MRR2 yang suma orang tahu ,24 jam ade jer keta.moto,lori,bus dan      seangkatan dengannya akan lalu (kalau keje malam-malam pon takder la scary mery sangat kan)
  •  Bawah opis ade kedai nasi kandaq,kedai runcit,kedai gunting rambut...mwahahaha
Hehe,macam best jer kan..aku keje tingkat 2..paling atas,keje aku nie senang jer..tengok-tengok dan cari-cari kereta yang hilang..keje plak 12 jam,membatu bontot aku atas kerusi nie ha..Opismate aku baek-baek belaka walaupon ade gak sekor dua macam celaka (takper,kita abaikan mereka)

No comments:

Post a Comment