JellyPages.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 20 June 2013

TEDUHAN KASIH (ADAPTASI NOVEL)

Lately nie banyak betul drama@filem dari adaptasi novel kan..Yang paling terbarah adalah Teduhan Kasih...yang menjadi bualan seisi manusia dibumi(tapi hanya di Malaysia jelah kan)..for sure tepat jer pukul 7 malam,makcik- makcik,akak dan abang suma akan terpacak depan tibi menanti cerita peberet suma nie kan..Jom tgk para pelakonnya:

Ehem-ehem...tersipu sipu para wanita tengok kehenseman Abang Ehsan aka Adi Putra...Romantik siot,Enchek Hubby aku pon tak romantik macam dia...dah la ensem,cakap pon sweet nye lahai...


Dah ade hero tentunya ade heroin kan..Ini lah Iffa aka Sherry,wanita polos yang baik dan sering ditindas oleh bekas suami,mertua,ibu tiri,kakak tiri dan juga kawan baiknya sendiri..Sabar betul Iffa nie yer,kalau aku memang dah jadi gulai la suma tue.

Sapa tak kenal wanita dalam gambar nie?Nie lah Ayu aka Nabila Huda..Sumpah aku memang salute giler tengok cara dia belakon..memang betul-betul menjadi..Memang menyampah,menyumpah giler tgk dia dalam cite nie..Nak plak bergandingan ngan Kak Long aka Zarina Zainudin..Menjadi jadi kesetanan mereka..Wa caya lu!!

Ok yang nie plak,Ryzal aka Shah Iskandar..aku jarang skali tengok dia nie belakon..So far,ok la..Ini lah lelaki yang malang(erk...malang ker?)Malang pada aku sebab dah buang permata dan pilih si kaca..


Novel cite nie aku tak sempat nak beli lagi..In Sya Allah,akan ku cari jugak sampai dapat mcm Novel Setia Hujung Nyawa dlo..



No comments:

Post a Comment