JellyPages.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 26 June 2013

Soalan Bocor Masterchef Selebriti Musim Ke 2

Huhu,lagi skali entry aku pasal tukang masak nie...konpom sume dah tengok malam kelmarin kan...Aku semangnya agak frust bila Che Ta tak dapat ke final dan agak bengang bila sebelom 2 minggu ke malam final,langau langau banyak dok bercerita tentang si Juara...tak kesah la kalau sekali pon crite tue betol,tapi jangan la ganggu mood orang lain yang takder waktu final tue ..Kesian la kat  kita2 yang tak punya kawan mulut tempayan keje kat Astro @ KLIA tue..

Antara dialog Kak Jemah dan Kak Jenab (inilah Kak NAM)

Kak Jemah : Hg taw dak,aku dah taw sapa yang jadi juara nanti??
Kak Jenab : Sapa wei,habaq la..(dengan tergedik gediknya nak taw)
Kak Jemah : well...aku kan keja kat KLIA,aritu depa wat shooting final kat ctu,tue yang aku boleh taw..aku dah tengok sampai abis..juara dia Syura la...
Kak Jenab : uih,baguih2,satgi aku nak pi heboh kat dalam pesbuk,bangganya dapat taw keputusan awai..huhu

So,korang rasa cane,macam mempelam tak perangai orang camni??
ok dah...meh kita crite pasal Juara kita plak...Mula2 aku pon tertanya tanya gak nape Syura boleh menang dan bila kita dah tengok masa final tue,maka dapatlah jawapan nya..Tak dinafikan Cellina sangat sangat lah layak tapi kalau dah tertulis itu rezeki Syura,siapa kita nak menidakkan nya..kan kan kan??? 

 
omey plak si Syura nie kan
 
juara dan Chef2
 
cian Cellina,cuba lain kali yer


Apa apa pon tahniah diucapkan pada Syura...huhu,tapi memang aku makan ati tengok hadiah dia wei...Paris tue...maw meroyan aku kat en asben seminggu..Maka tamat lah sudah Masterchef Selebriti musim Ke2...





No comments:

Post a Comment